zondag 17 december 2023

Chiang Mai per fiets

 


Vanochtend heb ik een beetje uitgeslapen terwijl papa en mama vroeg gingen ontbijten bij the Bodhi Tree house want mama had daarna een yoga les. Ik ben daar later naartoe gefietst want papa zat daar nog en daar heb ik ook lekker ontbeten en wat huiswerk gemaakt terwijl papa een tempel heeft bezocht. Daarna zijn we doorgefietst om bij 'Mild' te lunchen, we wilden eerst weer naar Blue Diamond maar die zat helaas dicht op zondag. Daarna zijn we 150m verder gefietst naar een ander cafeetje voor koffie. Ik hebben dus de hele ochtend alleen maar in koffietentjes gezeten:)


's Middags hebben we een tempel bezocht. Om de tempels in te mogen, moeten je schouders, rug en knieën bedekt zijn. Het was een beetje een bijzondere tempel want zoals je op de foto ziet zitten er vijf monniken in meditatiehouding in de tempel. Dit waren alleen geen echt monniken maar beelden! Mama en ik moesten een paar keer kijken om te geloven dat ze nep waren want ze zagen er super realistisch en echt uit.



  




Nadat we de tempel hebben bezocht hebben we nog weer een stuk gefietst. Aan het einde van de middag waren we toe aan een lekkere massage. Ik had een hele fijne voetmassage en ik viel bijna in slaap. Daarna zijn we naar een heel leuk restaurant geweest dat het Reform café heet, het is een vegan restaurant met heel lekker eten en vooral hele lekkere toetjes!

Gisteren fietsten we door een deel van Chiang Mai waar heel veel foute café's en clubs zaten en maakte mama zich een beetje zorgen dat Chiang Mai helemaal veranderd was maar toen we vandaag naar een ander deel gingen en leuke en goeie restaurants hadden gezocht waren er gelukkig ook nog mooie en leuke delen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten