maandag 18 december 2023

Fietsen door Chiang Mai dag 2

Vanochtend waren papa en mama al weer vroeg op om mee te doen aan een yogales bij the Bodhi Treehouse. Ik ben daar later weer naartoe gefietst en toen hebben we heerlijk ontbeten bij het Reform Café. Ik had super lekkere chocolade pannenkoekjes en een mango-passievrucht lassi. 

 

Daarna zijn we weer naar ons huisje gefietst. Mama ging door voor een Thaise massage. Ik en papa hebben een beetje gechilled en ik heb wat huiswerk gemaakt. Daarna zijn we naar Pun Pun Organic Cafe gefietst om te lunchen. Dit lag buiten het oude centrum en het was daar weer heel anders. Na de lunch hebben we een auto geregeld voor de komende twee dagen en daarna zijn we naar een groot winkelcentrum geweest. Ik heb daar rondgelopen terwijl papa en mama koffie gingen drinken maar uiteindelijk heb ik alleen yellies gekocht.




Vanavond heeft mama nog een pittige yin yogales gevolgd, weer bij Wild Rose yoga studio, waar ze gisterochtend ook was. Daarna zijn we weer naar het Reform Café gegaan om avond te eten. We hebben een beetje vaste plekjes waar we gaan eten maar ze hebben er wel heel erg goed en lekker eten!



Op de foto hier onder zie je de kat van het restaurant. Het was een hele dikke en schattige kat die gewoon op een stoeltje aan een tafeltje ligt. af en toe gaat hij voor de ventilator op de grond liggen om een beetje af te koelen en dan kruipt hij weer op zijn stoel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten